Kannanotto Varkauden Teatterin puolesta

Pohjoisilla teatteripäivillä Oulussa kokoontuneet Kajaanin, Oulun, Kemin ja Rovaniemen kaupunginteattereiden näyttelijät ovat ammattitapaamisessaan antaneet seuraavan kannanoton: KANNANOTTO Olemme järkyttyneitä Varkauden kaupungin suunnitelmista leikata Varkauden Teatterin toiminta-avustusta. Toteutuessaan suunnitelmat halvaannuttavat teatterin toiminnan. Varkauden Teatterin merkitys Varkauden kaupungin henkiselle hyvinvoinnille on suuri. Teatteri ei saa tulla uhratuksi kiristyvän kuntatalouden alttarille. Pohjoisilla Teatteripäivillä Oulussa 13.1. 2007 Oulun kaupunginteatterin näyttelijäyhdistyksen puheenjohtaja Ritva Grönberg, Kajaanin kaupunginteatterin näyttelijäyhdistyksen puheenjohtaja Kari Suhonen, Rovaniemen Teatterin näyttelijäyhdistyksen puheenjohtaja Outi Nevanlinna, Kemin kaupunginteatterin näyttelijäyhdistyksen puheenjohtaja Timo Pylkkänen Lisätietoja: Näyttelijä Kari Suhonen, Kajaanin Kaupunginteatteri, puh. 044 7100 386 Kids Clothes